15 Eylül 2015 Salı

Unutamadığım Korku Dizisi – Goosebumps

ismi-hatirlanmayan-dizi-goosebumps
Bu dizi benim için uzun bir süre “ismini hatırlayamadığım dizi” olarak hafızamda kaldı. Zaten bu diziyi benimle aynı yaşlarda izleyen birçok kişi çok etkilenmiş ve korkmuştur. İnternette Goosebumps ile ilgili yorumlara bakarsanız ne dediğimi daha iyi anlarsınız.
Dizinin ismini hatırlamadığım için mutlaka birileri ismini biliyordur diye düşünüp internette sorsam mı sorusu aklıma zaman zaman gelse de çok önemsememiştim. Ta ki şans eseri bir sitede okuduğum bir yazıyla karşıma çıkana kadar.
Goosebumps‘ın konusu kısaca “Çocukların korku hikayeleri” olarak geçiyor. Beni bu kadar etkilemesinin de nedeni bu. Ortaokuldayken, okuldan eve geldiğimde bu diziyi izlerdim. Show TV’de yayınlanıyordu. Hatta saat aralığı ya 12.00-12.30 ya da 13.00-13.30 arasındaydı diye hatırlıyorum. En azından benim hafızamda öyle kalmış. Her bölüm 20’şey dakikadan oluşuyor. Bazı bölümlerde olaylar uzun olduğu için 40 dakikaya kadar çıkıyor.
Korku dizisi olmasına rağmen her gün izliyordum. Hatta birkaç bölüm beni çok etkilemişti. İnternette diziyle ilgili yorumlardan birinde RTÜK’ün diziyi yayından kaldırdığı ve kapatma cezası verdiği söyleniyor. Şaşırmadım. Zira yaşı küçük çocukların izlemesi için hiç de uygun olmayan bir dizi.
Goosebumps‘ın birkaç bölümünü izledim. O açılış müziği bile beni germeye yetti. Bölümlerin hepsini izlemeyi planlıyorum. İzlemeyi düşünenler için Türkçe altyazısının olmadığını (ilk 6-7 bölüm hariç) şimdiden belirteyim. Yaşı küçük olanların izlemesini tavsiye etmiyorum. Ben uyarımı yapayım da. Sonra bana suç atmayın. 😀 Bizim izlediğimiz dönemlerde rüyalarımıza girecek kadar etkileyiciydi. Şimdi izlerken o kadar etkileyici gelmiyor tabii ki. Fakat izlerken içim tuhaf oluyor. Sanki o yıllardaymışım gibi hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder