15 Eylül 2015 Salı

Pamukkale Turizm ile Antalya ve Bodrum Yolculuğu…

Geçtiğimiz hafta Antalya ve Bodrumdaydım. Daha önceki Pamukkale Turizm ile seyahatlerim sırasında çok memnun kaldığımı söyleyemem. Deyim yerindeyse sıkıntıdan patlıyordum. Ta ki geçen hafta yolculuğa çıkana kadar. Pamukkale otobüslerinin büyük bir çoğunluğunun üzerinde Teknobüs yazdığını farkettim. Otobüse binene kadar ne olduğunu anlamadım. Koltuğa oturduktan sonra gördüm ki her koltuğun arkasında ufak bir ekran var. Antalya’ya yolculuğum sırasında bindiğim otobüsteki ekranda yaklaşık 8 tane TV kanalı ve içerisinde 3 tane de yabancı film vardı. Yol boyunca sıkılmadan, bolca TV izleyerek geçti. Hatta yanımda oturan çocuğun netbook’u vardı ve otobüsteki kablosuz internete bağlandı. Ama bağlanmasına rağmen sitelere girmiyordu.
Antalya’dan Bodrum’a ve Bodrum’dan İzmir’e bindiğim otobüslerde ise TV Kanalları çalışmıyordu ama içerisinde çok fazla Yabancı Film Arşivi vardı. Hepsi kategorilere ayrılmış. Aksiyon, Drama, Komedi, Korku, Romantik gibi. Ayrıca üzerinde USB girişi de vardı. İsterseniz USB girişine Flash Belleğinizi takıp içine attığınız filmleri yol boyunca izleyebilirsiniz.
Not: Yolculuk sırasında bir kere dokunmatik ekran kilitlendi. Hiçbir tuşu çalışmadığı için çözüm olarak USB/Flash Belleğinizi takın ve çıkartın. Sorun düzelecektir. Belleğinizde film olmasına gerek yok. İçerisindeki dosyaları dokunmatik ekranda gösteriyor. İsterseniz kendi hafızasındaki müzikleri dinleyebilirsiniz, isterseniz de kendi müziklerinizi usb belleğinize atarak oradan dinleyebilirsiniz.
En azından güzel bir yolculuk geçirdiğimi söyleyebilirim. Diğer firmalarda bu tarz bir uygulama var mı bilmiyorum. Eğer yoksa Pamukkale Turizm bence seçilmeye değecek bir firma. Otobüsün üzerinde Teknobüs yazdığından emin olun. Yazmayanlardan böyle bir ekran olmayabilir…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder