15 Eylül 2015 Salı

Android’teki En İyi Bilardo Oyunu

8-ball-pool-resim0
Birbirinden farklı bilardo oyunlarını bilgisayarda çok oynamışımdır. Son zamanlarda android işletim sistemli telefonumda en sık oynadığım oyunlardan birisi 8 Ball Pool. Oynadığım bilardo oyunlarının arasında en eğlenceli olanı 8 Ball Pool diyebilirim.
8-ball-pool-resim1
8 Ball Pool’u 1’e 1TurnuvaMini OyunlarArkadaşlarlaÇevrimdışı Egzersiz şeklinde oynayabiliyorsunuz.
8 Ball Pool‘da oyun içi satın alma mevcut. Fakat buna pek fazla ihtiyacınız kalmıyor. Her gün Döndür ve Kazan sayesinde madeni para kazanabiliyorsunuz. Bir de her saat 25 madeni para kazanma imkanınız da var. Bu arada en düşük oyun için gereken madeni para da 25.
8-ball-pool-resim2
8-ball-pool-resim4
Oyunları kazandıkça seviye atlıyorsunuz. Karşınıza çıkan rakipler hep sizin seviyenizdeki veya sizin seviyenize yakın kişiler oluyor. Gerçek kişilere karşı oynamak oldukça keyifli oluyor. Oyun içerisinde sohbet imkanı da var. Fakat sohbetler sadece hazır şablonlardan oluşuyor.
Oyunu çok fazla anlatmaya gerek yok. Zaten kısa sürede çözebileceğiniz bir oyun.
8-ball-pool-resim3
8-ball-pool-resim5
Resimlerden de göreceğiniz gibi kullanıcı adım “sistemlinux”. Arkadaş listenize ekleyip benimle bilardo oynamak isterseniz Arkadaşlarla Oyna > Yeni arkadaş ekle‘ye tıkladıktan sonra arama kısmına kullanıcı adımı yazıp beni bulabilirsiniz. Ben oynarken keyif alıyorum. Sizleri de kapışmaya beklerim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder