15 Eylül 2015 Salı

Samsung Galaxy Note 3 Lollipop’ta Yeniden Başlatma Hatasının Çözümü

android-lollipop
Samsung Galaxy Note 3‘e gelen Lollipop güncellemesinden sonra telefonum arada sırada kendiliğinden yeniden başlama problemiyle karşılaştım.
Bu problemin çözümünün nereden kaynaklanabileceğinden emin değildim. Lollipop güncellemesiyle birlikte bu sorunla karşılaştığım için sorunun bundan dolayı olduğunu düşünüyordum.
Ayrıca TouchWiz arayüzdeki yavaşlıktan dolayı da farklı bir Lanucher arayışına girmiştim. Aslında daha önce Launcher’ların neredeyse çoğunu denememe rağmen nedense her birinde mutlaka sevmediğim bir iki özellik oluyordu. Daha önce Nova Launcher’ı bir kez daha denemek istedim. Kurulumdan sonra uygulamaları da telefonda istediğim şekilde ayarladım.
Bir süredir Nova Launcher‘ı kullanmama rağmen daha önce TouchWiz’de yaşadığım telefonun yeniden başlatma sorunuyla hiçbir şekilde karşılaşmadım. Buna ek olarak Nova Launcher da telefona ayrı bir hava kattı. TouchWiz’in telefonda bıraktığı hantallıktan da eser yok.
Eğer siz de Note 3 kullanıyorsanız, TouchWiz arayüzünü mutlaka değiştirin. Nova Launcher‘ı sizlere şiddetle tavsiye ederim.
Telefonunuzu sorunsuz kullanmanız dileğiyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder